حوادث
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان بندرلنگه تعدادی عتیقه جات و اشیا قدیمی و تاریخی کشف شد.
به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: مأموران انتظامی بندرکنگ شهرستان لنگه در پی دریافت یک فقره گزارش مبنی بر حفاری غیر مجاز توسط افرادی ناشناس واقع در یکی از محلات قدیمی و تاریخی بندرکنگ، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله مأموران با تشکیل تیمی به محل مورد نظر اعزام شدند که در بررسیهای میدانی صورت گرفته مشخص شد دو نفر در پشت یک ساختمان قدیمی گلی در یکی از محلات این بندر تاریخی در حال حفاری میباشند.
این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در یک عملیات پلیسی هر دو متهم که دو برادر بودند دستگیر ودر بازرسی از منزل متهمان تعدادی اشیا و عتیقه جات شامل ۲۳ قطعه انواع سکه در اندازه و اوزان و رنگهای مختلف شبیه به مس و مفرغ و قلع، یک قطعه نوک سر نیزه شبه فلز مفرغ، ۱۸ عدد انواع فلز، یک عدد جام کوچک فلزی رنگ، ۲ قطعه فلز مسی کوچک و بزرگ، و تعدادی سنگ در ابعاد مختلف کشف و ضبط شد.
سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند، ارزش مالی اشیا تاریخی کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
عکس آرشیوی است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک