حوادث
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان از آمادگی صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی ساختمان برای پرداخت خسارات ناشی از سیل در هرمزگان خبر داد.
به گزارش صبح ساحل از روابط روابط عمومی ادارهکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان هرمزگان، مهدی دسینه روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این صندوق تحت نظارت وزارت امور اقتصادی و دارایی برای واحدهای مسکونی تحت پوشش تشکیل شده که با رویکرد تعهد در پرداخت، آمادگی دارد مطابق قانون بیمه همگانی، تعهدات خود را بهطور کامل و به موقع ایفا نماید.
وی از راهاندازی سامانه خوداظهاری خسارات ناشی از بارندگی و سیلاب به نشانی https://self.bonyad.tech/ خبر داد و از شهروندان آسیبدیده خواست ثبت دقیق اطلاعات خود را در اسرع وقت انجام دهند.
به گفته دسینه، این سامانه با هدف ثبت خسارات واحدهای مسکونی، تسهیل و تسریع در فرآیند رسیدگی، ارائه کمکهای فوری و ایجاد بانک اطلاعاتی منسجم برای برنامهریزی بهتر در بحرانهای آتی راهاندازی شده است.
این مسئول تاکید بر غیرحضوری بودن کامل فرآیند تصریح کرد: ثبت خسارات فقط از طریق سامانه خوداظهاری و درگاه اعلامشده بهصورت رایگان انجام میشود و به هیچ وجه نیازی به مراجعه حضوری به ادارات، فرمانداریها، بخشداریها یا سایر دستگاهها نیست..
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان تصریح کرد: فرایند پرداخت خسارت توسط صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی پس از دریافت داده های سامانه بنیاد مسکن و تایید مدیریت بحران استانداری انجام می شود..
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند