حوادث
معاون راهداری اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای هرمزگان با اشاره به بارندگیهای اخیر گفت: انسداد برخی محورهای استان بر اثر طغیان رودخانهها رخ داد که بیشتر مسیرها بازگشایی شده و تنها چند محور روستایی و مسیر بندر خمیر ـ بندر لنگه همچنان مسدود است و عوامل راهداری در حال پایش و آماده بازگشایی مسیرها هستند.
به گزارش صبح ساحل، علیرضا محمدی چهارشنبه ۲۶ آذر گفت: در پی صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی، ادارهکل راهداری استان همانند سایر دستگاههای خدماترسان، با اعلام آمادهباش کامل، عملیات خدمترسانی در محورهای مواصلاتی استان را آغاز کرد.
وی افزود: در این عملیات، ۲۲۸ نیروی راهدار بهصورت مستقیم بهکارگیری شده و ۲۳ دستگاه ماشینآلات راهداری در محورهای مختلف استان در حال انجام وظیفه هستند.
معاون راهداری هرمزگان با اشاره به بارندگیهای اخیر، گفت: پس از بارشها، در سه مقطع از محور بندرعباس ـ بندر لنگه و در محدوده روستای باقیآباد با انسداد موقت مواجه شدیم که این مسیر در حال حاضر بازگشایی شده است.
محمدی ادامه داد: در محور بندر خمیر ـ بندر لنگه و در محدوده آبنمای کنخ به دلیل طغیان رودخانه، مسیر مسدود شده و در حال حاضر محور دژگان ـ بندر لنگه بهعنوان مسیر جایگزین فعال است و تردد خودروهای سبک از این محور امکانپذیر است.
وی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای غربی استان، بیان کرد: امروز در محور بندر لنگه ـ پارسیان و در محدوده روستای سنگچو، یک دستگاه پل دچار آسیب شد که با وجود این آسیب، تردد بهصورت دوطرفه در جریان است.
معاون راهداری هرمزگان گفت: در برخی نقاط استان از جمله بخش احمدی حاجیآباد و تعدادی از محورهای روستایی، به دلیل طغیان رودخانهها و بالا آمدن سطح آب، انسدادهایی وجود دارد که با فروکش کردن آب، نیروهای راهداری نسبت به بازگشایی این مسیرها اقدام خواهند کرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند