مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان، با ارائه گزارشی از اقدامات انجامشده اعلام کرد: از بامداد روز ۲۵ تاکنون، خدمات امدادی به ۱۹۶ نفر از هماستانیها ارائه شده و روند توزیع اقلام امدادی همچنان ادامه دارد.
به گزارش صبح ساحل، مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان، با ارائه گزارشی از اقدامات انجامشده اعلام کرد: از بامداد روز ۲۵ تاکنون، خدمات امدادی به ۱۹۶ نفر از هماستانیها ارائه شده و روند توزیع اقلام امدادی همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به فعالیت تیمهای تخصصی افزود: در حال حاضر ۷۱ تیم ارزیاب در سطح استان مشغول عملیات، پایش مناطق و در حالت آمادهباش کامل قرار دارند تا در صورت نیاز، اقدامات لازم در کوتاهترین زمان انجام شود.
مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان ادامه داد: در مجموع ۳۴۰ نفر-روز نیروی عملیاتی در قالب تیمهای امدادی در وضعیت آمادهباش و امدادرسانی قرار دارند و خدمات لازم در شهرستانهای پارسیان، میناب، بندرعباس و قشم در حال انجام است.
سلحشور با تأکید بر تداوم آمادگی نیروهای امدادی خاطرنشان کرد: جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان با بهرهگیری از توان عملیاتی، تجهیزات و نیروهای آموزشدیده، تا بازگشت شرایط به وضعیت عادی در کنار مردم خواهد بود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند