حوادث
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی درباره تشدید بارندگی و احتمال وقوع سیلابی شدن رودخانهها مراکز بهداشتی و درمانی استان در آماده باش کامل هستند.
به گزارش صبح ساحل، یحیی میرزاده افزود: بر اساس برنامهریزیها مقرر شد مادران بارداری که در آستانه زایمان قرار دارند، در صورت امکان از مناطق پرخطر جابهجا شده و در مجاورت مراکز بیمارستانی مستقر شوند تا در شرایط اضطراری، دسترسی سریع به خدمات درمانی برای آنان فراهم باشد.
وی با تأکید بر اهمیت حفظ زنجیره سرد واکسنها گفت: تمهیدات لازم برای جمعآوری و انتقال واکسنهای توزیعشده به محلهای دپوی تعیینشده در دستور کار تمامی مراکز بهداشتی قرار گیرد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین بر ضرورت ذخیره آب شرب در مراکز و واحدهای تابعه، رعایت کامل موازین ایمنی، آمادگی خودروها و تأمین سوخت مورد نیاز آنها تأکید کرد.
میرزاده گفت: بررسی و تست عملکرد دیزلژنراتورهای مراکز شبانهروزی نیز بهصورت فوری انجام شده و اطمینان از آمادگی سیستمهای برق اضطراری برای تداوم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شرایط بحرانی ضروری است.
وی افزود: آمادهباش کامل به تمامی مراکز بهداشتی و درمانی استان ابلاغ شده و تمام مرخصیها تا اطلاع ثانوی لغو است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: پزشکان و کادر سلامت موظفاند با آمادگی کامل، خدماترسانی مستمر به مردم را در شرایط احتمالی بحران ادامه دهند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است