شهرستانها
امام جمعه بندرپل با هشدار نسبت به تبعات اجتماعی و بهداشتی، خواستار برخورد فوری و قاطع دستگاههای مسئول برای ساماندهی گدایان اتباع در بندرخمیر شد.
به گزارش صبح ساحل، شیخ حسین بازماندگان در سخنانی خطاب به مسئولان شهرستان بندرخمیر و شهر بندرپل، با اشاره به ضرورت حفظ جایگاه اجتماعی و فرهنگی منطقه، نسبت به افزایش حضور گدایان پاکستانی در سطح شهر، ورودیها و مبادی شهرستان، از جمله اسکلههای بندرپل و لافت ابراز نگرانی کرد.
وی با بیان اینکه این وضعیت چهرهای نامناسب از شهر ارائه میدهد، اظهار داشت: حضور این افراد علاوه بر خدشهدار کردن آبرو و شأن اجتماعی منطقه، منشأ تهدیدات بهداشتی و میتواند موجب انتقال بیماری باشد.
بازماندگان تأکید کرد که چنین معضلی، علاوه بر ایجاد نارضایتی عمومی، میتواند پیامدهای امنیتی و اجتماعی نیز به همراه داشته باشد و لازم است دستگاههای متولی بدون تعلل وارد عمل شوند.
وی تصریح کرد: انتظار مردم این است که مسئولان مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی و جمعآوری این افراد اقدام کنند تا اعتبار و جایگاه شهرستان حفظ شود.
وی در پایان با تأکید بر ضرورت هماهنگی میان دستگاههای اجرایی، انتظامی و خدماتی برای رفع این مشکل افزود: صیانت از فضای اجتماعی شهر و آرامش مردم یکی از مهمترین وظایف مسئولان است و نباید در برابر چنین آسیبهای اجتماعی بیتفاوت بود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند