شهرستانها
کارشناسان بهداشت محیط شهرستان جاسک، با هدف صیانت از سلامت و حقوق شهروندان، دو سوپرمارکت در منطقه جاسک کهنه و یک نانوایی در محله یکبنی را به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی مهر و موم کردند.
به گزارش صبح ساحل؛ در راستای نظارت مستمر بر اجرای مقررات بهداشتی و حفظ سلامت عمومی، بازرسیهای بهداشت محیط از واحدهای صنفی این شهرستان تشدید شده است.دکتر محمود پابرجا، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک، در این رابطه ،اظهار کرد: در جریان این بازرسیها، کارشناسان بهداشت محیط با مشاهده تخلفات بهداشتی فاحش و عدم رعایت موازین بهداشتی ضروری در دو سوپرمارکت واقع در منطقه جاسک کهنه و همچنین یک نانوایی در محله یک بنی، با هدف صیانت از حقوق شهروندان و جلوگیری از تهدید سلامت مردم، این واحدهای متخلف را با رعایت مقررات قانونی پلمب کردند.
وی بیان کرد: نظارتهای بهداشتی به صورت مستمر و جدی در تمامی مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی ادامه خواهد داشت و با هرگونه تخلف و سهلانگاری در این حوزه، برخورد قانونی صورت میگیرد.دکتر پابرجا از همکاری شهروندان استقبال کرد و از مردم خواست شکایت بهداشتی خود را از طریق سامانه ۱۹۰ ثبت و پیگیری نمایند.وی خاطرنشان کرد: سلامت جامعه اولویت اصلی شبکه بهداشت است و تمامی اقدامات با قاطعیت در جهت تأمین این حق اساسی شهروندان انجام میشود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک