شهرستانها
معاون توسعه مدیریت و منابع ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای هرمزگان گفت: توسعه زیرساختهای خدماتی و رفاهی در جاده ترانزیتی بندرعباس - سیرجان با جدیت در حال پیگیری است.
به گزارش صبح ساحل، عابد محمدی روز جمعه در جریان بازدید میدانی از مجتمعهای خدماتی رفاهی فعال و پروژههای در حال ساخت در جاده ترانزیتی بندرعباس - سیرجان که با حضور رئیس اداره راهداری و حملونقل شهرستان حاجیآباد انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر هفت مجتمع خدماتی رفاهی بینراهی در جاده بندرعباس- سیرجان به بهرهبرداری رسیده و پنج مجتمع دیگر نیز در دست ساخت است.
محمدی امکانات این مجتمعها را شامل نمازخانه و سرویس بهداشتی مجزا، مجموعه فروشگاهی، اغذیه فروشی، جایگاه عرضه فرآوردههای نفتی و خدمات فنی خودرو عنوان کرد.
این مسئول تصریح کرد: با تکمیل این طرحها، خدماترسانی به مسافران و رانندگان در این مسیر مهم، به شکلی مطلوبتر انجام خواهد شد و کیفیت سفرهای جادهای بهبود قابلتوجهی خواهد یافت.
وی بر ضرورت جمعآوری تبلیغات غیرمجاز در حاشیه راههای شهرستان حاجی آباد (در جاده بندرعباس - سیرجان) تأکید کرد و گفت: این مهم اقدامی مؤثر در افزایش ایمنی و زیبایی این مسیر دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای هرمزگان همچنین با اشاره به اهمیت توسعه زیرساختهای جادهای، گفت: بهبود کیفیت راهها، افزایش ایمنی تردد و گسترش خدمات رفاهی بینراهی از اولویتهای اصلی برنامههای راهداری در استان است.
وی تصریح کرد: اجرا و تکمیل این پروژهها نهتنها موجب رفاه بیشتر مسافران و رانندگان خواهد شد، بلکه نقش مهمی در رونق اقتصادی و حملونقل کشور ایفا میکند.
محمدی ابراز کرد: آزادراه بندرعباس سیرجان و محور اسکله شهید رجایی از محورهای شریانی استان و ترانزیتی کشور محسوب میشوند که حجم بالایی از تبادل و حمل و نقل جادهای کالا از این مسیرهای مواصلاتی شکل میگیرد که ضرورت نظارت و ارزیابی بر فعالیتهای مجتمعهای خدماتی رفاهی با بازدیدهای دورهای را دوچندان میسازد.
طبق اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای هرمزگان؛ ۸۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در سطح محورهای استان در حال ساخت است که هرمزگان پیشرو در ساخت و بهرهبرداری از مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید