جنوب کشور
تداوم آلودگی شدید هوا در خوزستان، 15 شهر استان را در وضعیت قهوهای، بنفش، قرمز و نارنجی قرار داد و آموزش حضوری در مدارس چند شهرستان متوقف شد.
به گزارش صبح ساحل، تداوم آلودگی شدید هوا در خوزستان، ۱۵ شهر استان را در وضعیت قهوهای، بنفش، قرمز و نارنجی قرار داد و آموزش حضوری در مدارس چند شهرستان متوقف شد.
براساس دادههای سامانه پایش کیفی هوای کشور، صبح امروز شنبه یکم آذر شاخص آلودگی هوا در دشت آزادگان به عدد ۴۱۳ رسید؛ رقمی که نشاندهنده وضعیت قهوهای و «بسیار خطرناک» است. در هویزه نیز شاخص ۳۲۳، وضعیت بنفش و «بسیار ناسالم» را ثبت کرده است.
طبق این گزارش، اهواز با شاخص ۱۸۳، شوشتر ۱۸۲، ماهشهر و ملاثانی ۱۷۵، کارون ۱۷۴، بهبهان ۱۵۸ و خرمشهر ۱۵۱ در محدوده قرمز و «ناسالم برای همه گروهها» قرار گرفتهاند. همچنین آبادان و دزفول با ۱۴۱، شادگان ۱۳۷، آغاجاری ۱۳۶، باغملک ۱۰۹ و اندیمشک ۱۰۱ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروههای حساس هستند.
امیدیه، اندیکا، ایذه، دهدز، رامهرمز، شوش، لالی، مسجدسلیمان، هفتکل و هندیجان تنها شهرهاییاند که وضعیت قابلقبول را تجربه میکنند.
بر پایه تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان، به دلیل تداوم شرایط ناسالم، مدارس و دانشگاههای شهرستانهای اهواز، باوی، حمیدیه، کارون و شوشتر در روزهای شنبه و یکشنبه (یکم و دوم آذرماه) بهصورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی شاد فعالیت خواهند داشت.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است