06

تیر

1405


سلامت

اجتماعی

21 آبان 1404 15:36 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل؛ یحیی میرزاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جلسه بررسی برنامه مبارزه با مالاریا در شهرستان جاسک اعلام کرد که طی هفت ماه نخست سال جاری ۲۶ هزار و ۶۱۰ نفر از جمعیت پرخطر استان غربالگری شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۱۳ هزار و ۷۱۴ نفر اتباع غیرایرانی و مهاجرانی هستند که به منظور اشتغال به استان وارد شده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تأکید کرد که این اقدامات به منظور پیشگیری از شیوع مالاریا و ارتقای سلامت جامعه انجام می‌شود و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه ادامه خواهد داشت.

دیدگاه ها (0)
img
img

آمادگی فرودگاه‌ها برای میزبانی از مسافران و مهمانان در ایام تشییع رهبر شهید

بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا

آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سربازی مشمولان سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۵

پیام تیم ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال

صحن علنی مجلس هفته پس از تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب برگزار می‌شود

بانک مرکزی: سود بانکی 40 درصدی صحت ندارد

چرا واریزی برخی بازنشستگان کمتر از مبلغ خالص پرداختی فیش خرداد است؟

زلزله ونزوئلا؛ چهار درس برای ساختمان‌های ایران

پیش‌بینی ورود نزدیک به 2 میلیون خودرو به تهران در روز مراسم تشییع رهبر شهید

پاسخ به یک پرسش مردمی؛ چرا سهمیه کارت سوخت چند لیتر کمتر ثبت می‌شود؟

بیانیه وزارت خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا

آبونمان ماهانه تلفن ثابت ۴۵درصد افزایش یافت

پیش‌بینی حضور ۱۸ تا ۳۵ میلیون نفر در مراسم تشییع رهبر شهید

ناپایداری جوی در خلیج فارس

مرکز آمار ایران نرخ تورم خرداد ماه را اعلام کرد

img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است