06

تیر

1405


شهرستان‌ها

18 آبان 1404 20:08 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: گل‌های کاشته شده از نوع پریوش، اطلسی، آهار و جعفری است.

عبدالرضا فخری افزود: کاشت گونه‌های فصلی و دائم در شهر قشم تا پایان سال ادامه دارد.

وی گفت: این گل‌ها در چهار هزار مترمربع از بلوارها، میدان‌ها، بوستان‌های اصلی و محله‌ای شهر‌های قشم و درگهان با هدف ایجاد محیط دلپذیر در فصل پاییز، و ایجاد نشاط و شادابی بین شهروندان و گردشگران کاشته شده است.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: کاشت ۱۰ هزار اصله درختچه‌های گلدار شامل گل کاغذی، جاتروفا، تیویتیا، کاسیا سرانتیس، گل‌ژاله، مشعل جنگل و پلومریا با رنگ‌های متنوع نیز در شهر‌های قشم و درگهان آغاز شده است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال