شهرستانها
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف ۲ فروند قایق صید غیرمجاز شبچراغی در آبهای شهرستان جاسک خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مسعود احسانی، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان روز شنبه با اعلام این خبر افزود: برابر اعلام پایگاه حفاظت منابع جاسک، در راستای مقابله با صید و صیادی غیرمجاز بهویژه صید مخرب پرساین شبچراغی، گشت دریایی این پایگاه با همراهی عوامل دریابانی و با استفاده از ۲ فروند شناور گلف سازمانی، به حوزههای استحفاظی اعزام شد.
وی بیان کرد: ماموران در جریان گشتزنی در حوالی پنج مایلی اسکله گوکسر به ۲ فروند قایق بیهویت با موتور ۵۵ اسب بخار برخورد کردند که بهصورت غیرمجاز در حال بازتاب نور به سطح آب بودند که پس از نزدیک شدن، از هر یک از شناورها یک دستگاه ژنراتور برق، چهار عدد پروژکتور و تعدادی قلاب صید کشف و ضبط کردند.
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان تصریح کرد: ۲ شناور یادشده به همراه ۶ متهم بلافاصله توقیف و ادوات مکشوفه جمعآوری و به انبار پایگاه حفاظت منابع منتقل شد؛ همچنین پرونده متهمان و شناورها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید.
احسانی با تاکید بر تداوم گشتهای مشترک و برخورد قاطع با متخلفان اظهار کرد: یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با همکاری دستگاههای ذیربط بهصورت مستمر نسبت به پایش و کنترل فعالیتهای صیادی در آبهای استان اقدام میکند تا از صیدهای غیرمجاز و تخریب ذخایر ارزشمند آبزیان جلوگیری شود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند