06

تیر

1405


شهرستان‌ها

30 مهر 1404 10:48 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل؛ رئیس بیمارستان شهدای بندرلنگه گفت: به مناسبت هفته ملی ماموگرافی، تا شنبه سوم آبان، ماموگرافی رایگان برای بانوان واجد شرایط غربالگری سرطان سینه در شهرستان بندرلنگه صورت می‌گیرد.

محمد امین کمالی افزود: این خدمت با هدف اجرای برنامه ملی پیشگیری و کنترل سرطان و با هدف تشخیص زودهنگام بیماری اجرا می‌شود.

وی گفت: بخش ماموگرافی این بیمارستان به همت حاج عبدالجلیل امیدی؛ خیر حوزه سلامت شهرستان پارسال راه‌اندازی شد و از همان ابتدای فعالیت، توانست نقش مؤثری در ارتقای سطح سلامت بانوان منطقه ایفا کند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک