ورزشی
آکادمی نجیب قهرمان مسابقات کاراته بانوان میناب شد.
به گزارش صبح ساحل، یک دوره مسابقات کاراته ویژه دختران در شهرستان میناب برگزار شد.
یاسمن غلامشاهی نائب رئیس بانوان هئیت کاراته شهرستان میناب گفت : این رقابتها پس از وقفهای از ده سال در بخش بانوان برگزار شد و با استقبال چشمگیر شرکتکنندگان و مربیان همراه بود.
در مراسم اختتامیه مسابقات، جعفر متقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با ابراز خرسندی از برگزاری مجدد این مسابقات گفت: برگزاری چنین رقابتهایی باعث ایجاد شور، نشاط و انگیزه در بین بانوان ورزشکار میشود و نقش مهمی در رشد و توسعه ورزش در شهرستان دارد.
در این مراسم، جوزان معاون اداره ورزش میناب، بهرامی نایبرئیس امور بانوان اداره ورزش، جابر پریتقینژاد رئیس هیئت کاراته میناب، حسین رمضانی و زهرا فتاحپور نمایندگان سبک شوتوکان JKA استان، و حمید نیکزاده و هاجر کبابی نمایندگان سبک شوتوکان ایران حضور داشتند.
در پایان این مسابقات آکادمی نجیب به مربیگری یاسمن غلامشاهی با کسب ۲۰ مدال طلا، ۱۰ نقره و ۶ برنز قهرمان شد. تیم امید به مربیگری نیلوفر رستمی با ۱۷ مدال طلا، ۱۷ نقره و ۲۹ برنز در مکان دوم ایستاد. تیم بهار به مربیگری سمیه عدنیپور با ۴ مدال طلا، ۹ نقره و ۹ برنز
سوم شد. تیم داوری این مسابقات متشکل از زهرا فتاحپور، مریم سالاری، ساناز حسینی، فاطمه راهویی، دنیا کامرانفر، نیلوفر رستمی و زهرا دهقان بودند.


تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید