21

مهر

1404


استخدامی ها

21 مهر 1404 11:06 0 کامنت

شرایط احراز

  • کارمند مرکز تماس دیجی کالا در واحد امور مشتریان می بایست توانایی حل مسائل، پاسخ به شکایات و سوالات مشتری را داشته باشد. حفظ رضایت مشتری در هسته اصلی هر تصمیم و رفتار کارمند مرکز تماس می باشد.

  • رسیدگی به تماس های ورودی با رعایت شاخص های تعریف شده

  • پیگیری پرونده ها برای رفع مشکلات مشتری

  • ارائه گزارش های مختلف

  • ایفای نقش موثر برای پیگیری بهتر و در صورت نیاز ارجاع به واحد مربوط

نیازمندی ها

  • مهارت شنیدن و ارتباط موثر

  • فن بیان و روحیه متقاعدسازی

  • مهارت حل مسئله

  • روحیه چالش‌پذیر

  • دقت و نتیجه‌گرایی

  • توانایی کار با کامپیوتر و آشنایی عمومی با نرم­ افزارهای آفیس

  • توانایی رسیدگی به حجم کاری بالا

  • تجهیزات مورد نیاز: لپ تاپ یا کامپیوتر، هدست مناسب و دسترسی اینترنت خوب منطقه

ساعات کاری

8 ساعته در روز "شیفت صبح" یا "شیفت عصر"

محل کار

استان هرمزگان، شهر بندرعباس

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

بورس کانال ۳ میلیون واحد را پس گرفت