شهرستانها
معاون فرمانداری شهرستان خمیر از هوشمند سازی توزیع آرد برای پخت خانگی خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، عصر شنبه جلسه کمیته آرد و نان شهرستان خمیر به ریاست اسماعیل جیبا، معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامهریزی فرمانداری شهرستان خمیر و با حضور مسئولان تعاونی روستایی استان هرمزگان و سایر اعضای کمیته، در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
اسماعیل جیبا، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری خمیر با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی عرضه آرد خانهپز گفت: با اجرای این طرح، توزیع آرد خانهپز بهصورت الکترونیکی و از طریق سامانههای هوشمند انجام میشود تا تخصیص سهمیهها بر اساس نیاز واقعی خانوارها صورت گیرد.
اسماعیل جیبا افزود: هدف از هوشمندسازی، مدیریت دقیق منابع و توزیع عادلانه آرد در بین شهروندان است با اتصال نانواییها و مراکز عرضه به سامانههای دیجیتال، میزان آرد تخصیصی و مصرفی هر واحد بهصورت برخط قابل رصد خواهد بود.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت نظارت اظهارکرد: تمام نانواییها تحت نظارت دقیق قرار میگیرند و گشتهای مشترک بهصورت مستمر فعالیت واحدهای نانوایی را بررسی میکنند.
معاون فرماندار خمیر با تأکید بر موضوع کیفیت پخت نان و رعایت اصول بهداشتی گفت: نان یکی از اصلیترین مواد غذایی در سبد خانوار است و کیفیت آن تأثیر مستقیم بر سلامت مردم دارد لازم است نانوایان ضمن رعایت اصول فنی و بهداشتی در پخت نان، نظافت محیط کار را در اولویت قرار دهند.
جیبا تأکید کرد: بهصورت دورهای کلاسهای آموزشی برای ارتقای مهارت نانوایان برگزار گردد تا کیفیت نان در شهرستان به سطح مطلوب برسد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند