شهرستانها
مدیرکل مدیریت بحران استان، به همراه صمد حمزهای، رئیس مرکز اقیانوسشناسی استان هرمزگان، با حضور در شهرستان جاسک در جلسهای با فرماندار و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان جاسک شرکت کردند.
به گزارش صبح ساحل، مهرداد حسنزاده، مدیرکل مدیریت بحران استان، به همراه صمد حمزهای، رئیس مرکز اقیانوسشناسی استان هرمزگان، با حضور در شهرستان جاسک در جلسهای با فرماندار و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان جاسک شرکت کردند.
این نشست با هدف هماهنگی، برنامهریزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری مانور منطقه ای آمادگی در برابر سونامی برگزار شد؛ مانوری که مقرر است بهصورت همزمان در ۲۴ کشور جهان و در تاریخ ۲۳ مهرماه سال جاری رأس ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار شود.
در جریان این جلسه، جزئیات مربوط به نحوه اجرای مانور، میزان آمادگی دستگاههای اجرایی، نحوه اطلاعرسانی به شهروندان و آموزشهای لازم جهت ارتقای سطح آمادگی عمومی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین بر اهمیت افزایش توان واکنش سریع دستگاههای اجرایی و جامعه محلی در مواجهه با خطر سونامی تأکید شد.
حسنزاده در این نشست ضمن اشاره به موقعیت راهبردی شهرستان جاسک در سواحل مکران و اهمیت ارتقای تابآوری مناطق ساحلی، بر لزوم آمادگی کامل دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان برای اجرای موفق این مانور تأکید کرد.
جمال الدینی فرماندار شهرستان جاسک در این نشست گفت: مانور سونامی در سطح شهرجاسک با مشارکت دستگاههای اجرایی مسئول و مردم محلی اجرا خواهد شد که این مانورها آمادگی مردم در برابر بحران ها و بلای طبیعی را بالا خواهد برد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند