مسابقات لیگ باشگاهی شطرنج استان هرمزگان از روز پنجشنبه این هفته با حضور ۲۵ تیم از سراسر استان آغاز میشود. تیم منتخب بشاگرد نیز در کنار تیمهای مطرح استان، با ترکیبی از چهرههای جوان و بومی در این رقابتها حضور یافته و هدف خود را ارائه نمایشی شایسته و کسب جایگاهی مناسب در جدول عنوان کرده است.
به گزارش صبح ساحل، مسابقات لیگ باشگاهی شطرنج استان هرمزگان تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت و تیم منتخب بشاگرد در کنار ۲۴ تیم دیگر، از جمله تیمهای برق منطقهای هرمزگان، شهرداری بندرعباس، نفت ستاره خلیج فارس، آلومینیوم المهدی، انجمن شطرنج میناب و منتخب رودان به مصاف حریفان خود میرود.
ترکیب تیم منتخب بشاگرد به سرپرستی عبدالله زارعی شامل بازیکنانی چون مهدی خودداری، عقیل بهادری، مهدی بهنامی، مختار زارعی و علی غلامشاهی است. این تیم با پشتوانه استعدادهای بومی و جوانان مستعد منطقه، با انگیزهای مضاعف پا به میدان گذاشته است.
در آستانه آغاز رقابتها، مهندس علی زارعی، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بشاگرد، با حمایت مالی ۵۰ میلیون ریالی از تیم منتخب شطرنج بشاگرد، نقش مهمی در تأمین بخشی از هزینههای این تیم ایفا کرد. این اقدام مورد قدردانی جامعه ورزشی شهرستان و اعضای تیم قرار گرفته و انگیزهای دوچندان برای بازیکنان به همراه داشته است.
برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی شطرنج استان هرمزگان فرصتی ارزشمند برای شناسایی و پرورش استعدادهای مناطق مختلف استان، بهویژه شرق هرمزگان است. حضور تیم منتخب بشاگرد در این رقابتها میتواند سرآغازی برای رشد و گسترش ورزشهای فکری در این شهرستان و زمینهساز درخشش بیشتر شطرنج بازان بومی در سطح استان و کشور باشد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند