طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران، احمد سالاریفر بهعنوان مدیر شرکت نفت استان کرمان منصوب شد.
به گزارش صبح ساحل، مراسم تکریم هوشنگ غلامی و معارفه سالاریفر با حضور شهباز حسنپور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا سالاری معاون اقتصادی استاندار، احمد نجفی مدیر عملیات و کریم یحیوی رئیس حراست شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران برگزار شد.
در این آیین، غلامرضا سالاری معاون اقتصادی استاندار کرمان، با اشاره بهضرورت مدیریت صحیح مصرف سوخت، اظهار کرد:
برای جلوگیری از بروز مشکلات در تأمین پایدار فرآوردههای نفتی باید از عرضه خارج از شبکه بهشدت جلوگیری کرد و این مهم تنها با برنامهریزی دقیق و همراهی مردمداری امکانپذیر است.
او افزود: توجه جدی به خواستههای مردم و رفع مشکلات مصرفکنندگان در بخشهای مختلف از جمله کشاورزی و حملونقل، باید در اولویت برنامههای شرکت نفت قرار گیرد.
این انتصاب در حالی صورت میگیرد که پیش از این گزارشهایی مبنی بر بروز مشکلاتی در دریافت سوخت برای هرمزگانیها در استان کرمان منتشر شده بود. با توجه به شناختی که مدیر جدید شرکت نفت استان کرمان از منطقه خود و مشکلات احتمالی دارد، امید است با رایزنیها و اقدامات لازم، شاهد بهبود وضعیت و رفع دغدغههای مردم در این زمینه باشیم و این انتصاب میتواند گامی مؤثر در جهت رفع این موانع و بهبود روند ارائه خدمات باشد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید