سرویس بین الملل
حملات راکتی و توپخانهای عربستان سعودی، مناطق مختلفی از شهرهای مرزی «رازح» و «غمر» در استان صعده یمن را هدف قرار داد.
به گزارش صبح ساحل، شبکه المسیره یمن از حملات راکتی و توپخانهای عربستان سعودی به مناطقی از شهرهای مرزی رازح و غمر در استان صعده افزود: ارتش عربستان سعودی روز شنبه به گلولهباران مناطق مسکونی در صعده ادامه داد و بر پایبندی خود به مسیر تنشهای آمریکایی- صهیونیستی - بریتانیایی تاکید کرد.
خبرنگار شبکه المسیره در صعده گزارش داد که در پی این حملات خسارات مادی به اموال غیرنظامیان وارد شده است.
این شبکه یمنی افزود: نیروهای مرزبانی عربستان سعودی همچنان به گلولهباران مناطق مسکونی در مناطق مرزی استان صعده ادامه میدهند و تقریبا" روزانه خساراتی را به این مناطق وارد میکنند و جان غیرنظامیان را به خطر میاندازند.
المسیره ادامه داد: تجاوزهای عربستان سعودی در امتداد مرز، جنایات فراموششدهای محسوب میشوند که سازمان ملل متحد آنها را از رسانه ها، نهادهای بشردوستانه و سیاسی مخفی کرد، ضمن آنکه با دستورات آمریکا برای توقف کمکهای امدادی به آسیبدیدگان در این استان، بهویژه ساکنان مناطق مرزی موافقت کرد.
این شبکه افزود: به رغم تعهد یمن به آتش بس و نگه داشتن قطبنمای بازدارندگی به سمت دشمن صهیونیستی، رژیم عربستان سعودی خویشتنداری یمنیها را نادیده میگیرد و تقریباً روزانه به جنایات و تجاوزات خود ادامه میدهد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است