جنوب کشور
با رأی قاطع شورای شهر و در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان، مهدی بهرامی بهعنوان شهردار جدید سیرجان معارفه شد.
به گزارش صبح ساحل، در مراسمی رسمی که امروز ۵ شهریور با حضور مسئولان شهرستان سیرجان برگزار شد، مهدی بهرامی، از نخبگان مدیریتی استان هرمزگان و از اهالی منطقه احمدی حاجی آباد هرمزگان بهطور رسمی بهعنوان شهردار مرکزی سیرجان معارفه شد. بهرامی با ۲۳ سال سابقه فعالیت در شهرداری و تجربهای غنی در حوزههای مختلف مدیریت شهری، با ۷ رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان به این سمت انتخاب شده است.سوابق حرفهای وی شامل کارشناس شهرداری، سرپرستی و مدیریت واحد حقوقی و املاک، ۴ سال معاونت توسعه و مدیریت منابع و اخیراً نیز چهار ماه سرپرستی شهرداری مرکزی سیرجان بوده است.مهدی بهرامی دارای مدرک کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و بهعنوان کارشناس رسمی دادگستری نیز شناخته میشود.زادگاه وی منطقه نخبهپرور احمدی از توابع استان هرمزگان است؛ منطقهای که همواره چهرههای توانمند و اثرگذار را در عرصههای مدیریتی و علمی به کشور معرفی کرده است.اعضای شورای اسلامی شهر در جریان معارفه، از نگاه برنامهمحور و رویکرد عدالتمحور مهدی بهرامی در مدیریت شهری تقدیر کرده و ابراز امیدواری کردند که دوره مدیریت جدید، فصلی تازه در توسعه پایدار، شفافیت مالی، و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان سیرجانی رقم بزند.
فارس
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید