شهرستانها
فرماندار لنگه عدم تکمیل شدن کمربندی بندرلنگه و ورود کامیونها به شهر را جزو مشکلات شهر بندرلنگه دانست و بر ضرورت تکمیل این پروژه به عنوان ضرورتی اساسی تأکید کرد.
به گزارش صبح ساحل، فواد مراد زاده صبح سه شنبه در جلسه شورای ترافیک استان هرمزگان که به ریاست صفر صادقی پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان و با حضور سرهنگ نقی حیدری رئیس پلیس راهور استان و فرمانداران شهرستانهای خمیر، بستک و پارسیان برگزار شد، بر ضرورت توجه ویژه به محورهای مواصلاتی غرب هرمزگان تأکید کرد.
وی با اشاره به جایگاه بندرلنگه در کریدور ساحلی جنوب کشور، رسیدگی به جادهها و تعریض آنها و همچنین رفع نقاط حادثهخیز را جزو الزامات غرب هرمزگان عنوان کرد.
فرماندار لنگه ضمن ارائه گزارشی از مهمترین مسائل و چالشهای ترافیکی شهرستان بندرلنگه وی بیان کرد: یکی از مشکلات ترافیکی شهرستان لنگه تکمیل جاده کمربندی بندرلنگه است و ضعف در این حوزه موجب شده است که شهر بندرلنگه با چالشهایی روبرو باشد.
وی با اشاره به معضل ترافیک ناشی از تردد ماشینهای سنگین در سطح شهر و تمرکز فعالیتهای مرتبط با اداره بنادر در مرکز شهر را از مشکلات اصلی بندرلنگه دانست و گفت: این موضوع موجب نارضایتی مردم و قفل شدن شهر نیشود.
فرماندار لنگه همچنین وضعیت جاده محور بندرلنگه – چارک و غیرفعال بودن مرکز معاینه فنی خودرو از دیگر چالشهای مهم برشمرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک