جنوب کشور
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق در اطلاعیهای اعلام کرد: ۶ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی در شمال سیستان و بلوچستان به هلاکت رسیدند و ۲ نفر نیز دستگیر شدند.
به گزارش صبح ساحل، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق روز یکشنبه با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: در ادامه اجرای رزمایش مقتدرانه سپاه در جنوب شرق؛ خانه های امن تروریستها در شمال و جنوب سیستان و بلوچستان متلاشی و ۶ تروریست به هلاکت رسیدند.
در این اطلاعیه آمده است: رزمندگان قرارگاه قدس با مشارکت سایر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی (سربازان گمنام امام زمان عجل الله) موفق به شناسایی و متلاشی کردن ۲ خانه امن تروریستها در شمال و جنوب استان شدند که
در این سلسله عملیات های جداگانه در استان، ۶ تروریست آموزش دیده که قصد انجام عملیاتهای خرابکارانه و تروریستی را داشتند به هلاکت رسیده و تعدادی از آنها نیز دستگیر شدند.
این اطلاعیه می افزاید: در این عملیاتها و در پاکسازی خانه امن تروریستها در چابهار، ۲۵ کیلوگرم مواد منفجره، بمبهای آماده انفجار، چاشنی، ریموت، فتیله انفجاری، بیسیم و دیگر تجهیزات نظامی و عملیاتی نیز کشف و ضبط شده است.
در این اطلاعیه آمده است: همچنین در عملیات دیگری در شمال سیستان و بلوچستان، یک خانه امن دیگر تروریستها شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت که در این عملیات نیز ۶ تروریست آموزش دیده مسلح به هلاکت رسیده و تعدادی تروریست دستگیر شدند.
در بخش پایانی این اطلاعیه ضمن تشکر از مردم فهیم و بصیر سیستان و بلوچستان ذکر شده است: تقاضا میشود شهروندان هرگونه اخبار و موارد مشکوک را از طریق سامانه های تلفنی ۱۱۴ و ۱۱۳ و ۱۱۰ و بازوهای فعال شده ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه در پیام رسانهای ایرانی اطلاع رسانی کنند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند