به مناسبت روز خبرنگار طی مراسمی که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری، شهرستان بستک انجام گرفت از خبرنگاران شهرستان تجلیل شد.
به گزارش صبح ساحل، در آغاز مراسم محمد محمدی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه، یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای عرصه خبر را گرامی داشته و گفت: فعالیت رسانه ای باید مسیری برای تعالی اهداف ارزشمند و ارتقاء سطح آگاهی در جامعه باشد.
او نقش خبرنگاران را در هدایت افکار عمومی، شفاف سازی و مقابله با شایعات بسیار اثرگذار خوانده و افزود: خبرنگاران جایگاهی ویژه در پیشبرد اهداف توسعه ای و فرهنگی شهرستان دارند.
وی همچنین از فرماندار خواست تا طرح ویژه ای برای مسکن خبرنگاران در نظر گرفته شود.
در ادامه جلسه دکتر محمد جلالی فرماندار شهرستان بستک ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران در عرصه آگاهی بخشی جامعه آنان را مجاهدان عرصه خبر خواند و گفت: نقش خبرنگاران در آگاهی بخشی در جامعه بسیار مهم و تعیین کننده است.
وی با اشاره به بخش هایی از صحبت های خبرنگاران در این جلسه، به ضرورت شفافیت مالی شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت و گفت: طبق قانون، شهرداران و دهیاران مکلفند هر شش ماه یک بار تراز مالی خود را به اطلاع مردم برسانند.این اطلاع رسانی می تواند از طریق رسانه ها یا بیلبوردهای شهری انجام شود.
او همچنین افزود: شفافیت مسئولین و شوراهاباعث جلب اعتماد مردم میشود.
همچنین دراین مراسم خبرنگاران با ارائه نظرها و پیشنهادات خود پرداخته و از مسئولین برگزاری مراسم تشکر کردند. در بخش پایانی این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدیه از خبرنگاران تجلیل شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید