اقتصادی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با اشاره به اینکه مدت زمان خاموشیها در هفته جاری با کاهش ۱۵ دقیقهای از یک و نیم ساعت به یک ساعت و ۱۵ دقیقه کاهش پیدا میکند، گفت: مصرف برق استان با وجود تلاشهای مدیریتی و همکاری شهروندان روزانه به حدود سههزار و ۸۰ مگاوات رسیده که رقمی قابل توجه است.
به گزارش صبح ساحل، حمید ساعدپناه روز یکشنبه در جریان بازدید از وضعیت شبکههای توزیع برق در شهرهای استان با قدردانی از مدیریت ارشد هرمزگان در اعمال تعطیلی برخی روزهای بسیار گرم و پرمصرف، اظهار کرد: این تعطیلیها تاثیر بسزایی در کاهش مصرف برق و عبور از ناترازیها دارد.
وی با اشاره به افزایش مصرف بیش از ۱۰ درصدی برق در هرمزگان، این میزان رشد را غیرمنطقی دانست و بیان کرد: دو سوم مصرف برق استان هرمزگان یعنی حدود ۲ هزار مگاوات را کولرهای اضافی مصرف خانگی و عمومی به خود اختصاص داده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان یادآور شد: اوجگیری موج گرما در بندرعباس و سایر مناطق استان رقم خورده است و از شهروندان خواستاریم با رعایت اصول مدیریت مصرف و صرفهجویی، زمینه تامین و توزیع برق پایدار را در این روزهای داغ برای همه شهروندان و مشترکان فراهم کنند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
آمادگی فرودگاهها برای میزبانی از مسافران و مهمانان در ایام تشییع رهبر شهید
بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا
آخرین فرصت بهرهمندی از معافیت سربازی مشمولان سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۵
پیام تیم ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال
صحن علنی مجلس هفته پس از تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب برگزار میشود
بانک مرکزی: سود بانکی 40 درصدی صحت ندارد
چرا واریزی برخی بازنشستگان کمتر از مبلغ خالص پرداختی فیش خرداد است؟
زلزله ونزوئلا؛ چهار درس برای ساختمانهای ایران
پیشبینی ورود نزدیک به 2 میلیون خودرو به تهران در روز مراسم تشییع رهبر شهید
پاسخ به یک پرسش مردمی؛ چرا سهمیه کارت سوخت چند لیتر کمتر ثبت میشود؟
بیانیه وزارت خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا
آبونمان ماهانه تلفن ثابت ۴۵درصد افزایش یافت
پیشبینی حضور ۱۸ تا ۳۵ میلیون نفر در مراسم تشییع رهبر شهید
ناپایداری جوی در خلیج فارس
مرکز آمار ایران نرخ تورم خرداد ماه را اعلام کرد