06

تیر

1405


ورزشی

05 مرداد 1404 21:42 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، جعفر غلام‌زاده رئیس هیئت ورزش کارگری استان هرمزگان پس از پذیرش پیشنهادات رئیس انجمن والیبال، با صدور احکامی ، معصومه نظام محله را به سمت نایب رئیس بانوان و عبدالله زارعیان جهرمی را به سمت دبیر و ابراهیم عالی زاده را به سمت رئیس کمیته فنی و پشتیبانی انجمن والیبال این هیئت ورزشی منصوب کرد.

نظام محله از بازیکنان سابق تیم های بانوان در لیگ برتر و سایر لیگ های معتبر والیبال می باشد. زارعیان از فعالین توانمند حوزه ورزش کارگری، والیبال استان و کشور و همچنین شرکت سیمان هرمزگان و عالی زاده از پیشکسوتان برجسته و با سابقه والیبال هرمزگان می باشد.

هر سه مسئول منتصب شده دارای مدرک بین المللی مربیگری بوده و از فعالیت حوزه والیبال در سطح استان می باشند. مراسم اهدای احکام با حضور مهرداد سالاری نیا رئیس انجمن والیبال کارگری هرمزگان برگزار شد.


دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید