06

تیر

1405


شهرستان‌ها

04 مرداد 1404 14:45 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با بهره برداری از این طرح ۵۰ روستا با جمعیت ۴۵ هزار نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
عبدالحمید حمزه پور افزود: اجرای این مجتمع آبرسانی تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد.
وی گفت: برای اجرای این طرح ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: این طرح بزرگترین طرح آبرسانی مجتمع روستایی هرمزگان است.
حمزه پور افزود: برای اجرای این طرح ۱۲ کیلومتر خط انتقال اجرا می‌شود.
وی گفت: با اجرای این طرح مشکلات کمبود و قطعی آب در این مناطق کاهش می‌یابد.
نتیجه بیش از دو دهه خشکسالی در هرمزگان، خالی یا کم شدن آب سد‌های استان است.
ساخت مجتمع‌های آبرسانی یکی را راهکار‌های گذر از بحران کم آبی در استان است.

دیدگاه ها (0)
img
img

آمادگی فرودگاه‌ها برای میزبانی از مسافران و مهمانان در ایام تشییع رهبر شهید

بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا

آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سربازی مشمولان سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۵

پیام تیم ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال

صحن علنی مجلس هفته پس از تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب برگزار می‌شود

بانک مرکزی: سود بانکی 40 درصدی صحت ندارد

چرا واریزی برخی بازنشستگان کمتر از مبلغ خالص پرداختی فیش خرداد است؟

زلزله ونزوئلا؛ چهار درس برای ساختمان‌های ایران

پیش‌بینی ورود نزدیک به 2 میلیون خودرو به تهران در روز مراسم تشییع رهبر شهید

پاسخ به یک پرسش مردمی؛ چرا سهمیه کارت سوخت چند لیتر کمتر ثبت می‌شود؟

بیانیه وزارت خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا

آبونمان ماهانه تلفن ثابت ۴۵درصد افزایش یافت

پیش‌بینی حضور ۱۸ تا ۳۵ میلیون نفر در مراسم تشییع رهبر شهید

ناپایداری جوی در خلیج فارس

مرکز آمار ایران نرخ تورم خرداد ماه را اعلام کرد

img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است