سلامت
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از امدادرسانی بالگرد اورژانس شهرستان بستک به کودک مصدوم ۲ساله خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، دکتر حسین قاسمی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۳۰ ام تیرماه جاری بنا به درخواست سوپروایزر بیمارستان بستک واعلام به مسول بالگرد شهرستان بستک فهد محمدی، مبنی بر نیاز به اعزام فوری کودک ۲ساله که بدنبال سقوط از ارتفاع حدودا ۴متری، با شکستگی وخونریزی داخل جمجمه، سریعا با کسب مجوز از ریاست اورژانس، اخد محوزهای پرواز توسط مسول اورژانس بستک وکارشناس هناهنگی محبوبه امینی وهماهنگی با کادر خلبان کاپیتانها نافعی واسلام نژاد تیم اورژانس جهت تحویل بیمار اعزام شد.
وی افزود: درساعت۱۲:۲٠ دقیقه پس از تحویل کودک مصدوم توسط کادر پزشکی پرواز، عبدالله صالحی_ادریس احمدزاده، مانیتورینگ بیمار، عملیات در شرایط مطلوب پروازی و با رعایت کامل الزامات ایمنی و مراقبتهای درمانی انجام و بیمار در وضعیت پایدار به تیم درمانی بیمارستان شهید محمدی تحویل شد.
دکتر قاسمی در پایان گفت: این مأموریت با هدف جلوگیری از پیشرفت آسیبهای مغزی و انتقال فوری بیمار به مرکز درمانی مجهز انجام شد واز زحمات کادر پزشکی وپروازی بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی بستک،مسول اورژانس شهرستان بستک در انجام این ماموریت تقدیر واز درگاه ایزد منان برایشان آرزوی سلامتی وموفقیت روزافزون کرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند
هشدار سازمان غذا و دارو درباره مکمل ورزشی با نشان تجاری ON
كنكور رتبهبندی علمی موسسات غیردولتی بهزودی عملیاتی میشود
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی دانشآموزان ابلاغ شد
آغاز مصاحبه مجازی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از امروز
تغییر قیمت و سهمیه سوخت در دستور کار نیست
مسکن رکورد دار رکود در ۱۴۰۴ شد
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک