06

تیر

1405


اجتماعی

02 مرداد 1404 19:44 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، در این نشست که در تهران برگزار شد رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس شهردار بندرعباس با معاون عمرانی استانداری هرمزگان، سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و ترافیک استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی استان، رئیس واعضای هیئت‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن پیرامون آغاز فرایند هماهنگی برای احداث ترمینال جدید مسافربری گفتگو کردند.

مهدی نوبانی گفت: ساخت ترمینال جدید یکی از نیازهای فوری بندرعباس است که در اولویت برنامه‌های عمرانی شهرداری قرار دارد. در این نشست، موضوع تأمین زمین مناسب برای اجرای این پروژه به‌صورت جدی مطرح شد و خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های مرتبط، زمینه‌های اولیه برای پیشبرد طرح فراهم شده است.

وی افزود: ما به‌دنبال ساخت ترمینالی مدرن، مجهز و متناسب با چشم‌انداز توسعه شهری بندرعباس هستیم؛ ترمینالی که بتواند پاسخگوی نیازهای روزافزون حمل‌ونقل بین‌شهری شهروندان باشد و جایگاه بندرعباس را به‌عنوان یک قطب ارتباطی جنوب کشور تقویت کند.

نوبانی تأکید کرد: با همراهی شورای اسلامی شهر، استانداری هرمزگان، اداره‌کل راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن، امیدواریم هرچه سریع‌تر مراحل اداری تأمین زمین به نتیجه برسد و شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم باشیم.


دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید