ورزشی
مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل ، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مهدی صابری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرلنگه، برهم، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ادارهکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، و جمعی از مسئولین هیئتهای ورزشی شهرستان همراه بود، از خدمات ارزنده و تلاشهای فریدون نایبی در دوران تصدی این مسئولیت قدردانی بهعمل آمد و در ادامه، رها صابری به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه معرفی و منصوب شد.
در این جلسه، مهدی صابری ضمن تقدیر از حمایتهای همیشگی مظفر خادمی مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، اظهار داشت: از ادارهکل ورزش و جوانان انتظار داریم که نسبت به تأمین نیروی انسانی برای اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه اقدامات لازم را انجام دهد و همچنین در زمینه نگهداری و تجهیز زیرساختهای فعلی اماکن ورزشی، حمایت و همکاری با این شهرستان داشته باشد. وی در ادامه با اشاره به اهمیت تعامل میان نهادهای مختلف شهرستان، افزود: خانم صابری باید تعامل مؤثری با سایر ادارات شهرستان، بهویژه آموزش و پرورش و بسیج برقرار کند تا با همکاری همهجانبه، شاهد پیشرفت و ارتقاء ورزش و امور جوانان در شهرستان بندرلنگه باشیم.


تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند