سلامت
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی هرمزگان از احیای موفق خانم ۷۰ساله و برگشت به زندگی توسط کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی سیریک خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، دکتر حسین قاسمی بیان کرد: بدنبال مراجعه حضوری به درمانگاه کوهستک خانمی ۷٠ساله که حین صرف غذا بعلت انسداد راه هوایی، متعاقبا دچار ایست قلبی-تنفسی شده بود، سریعا پرسنل پایگاه جاده ای کوهستک کد۲۲۳۲ بر بالین وی حاضر شدند.
وی افزود:پس از بازگشایی راه هوایی، ساکشن ترشحات، لوله گذاری راه هوایی انجام،پس از ۲۰دقیقه از شروع سیکل احیای قلبی _ریو ی و شوک توسط دستگاه الکتروشوک خودکار، بابرگشت ریتم قلبی ونبض بیمار و اکسیژن پایدار به آمبولانس منتقل وبا مانیتورینگ، علائم حیاتی نرمال، پایش حین مسیر جهت بررسی بیشتر ودریافت خدمات تخصصی به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب منتقل شد.
دکتر قاسمی گفت: این نجات نفسگیر و موفقیتآمیز، جلوهای دیگر از تعهد، دانش و توانمندی مثالزدنی پرسنل اورژانس در حفظ جان بیماران بحرانی را به نمایش گذاشت. بدون تردید، اقدام حرفهای این تیم فداکار، حلقه حیاتی زندگی را دوباره برای یک انسان سالخورده به جریان انداخت.
وی در پایان از زحمات کارشناسان شیفت چاکر رئیسی وجواد ترکمانی در جهت انجام موفقیت آمیز احیای بیمار تقدیر واز درگاه ایزد منان برایشان آرزوی توفیق روز افزون کرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود