ورزشی
سرپرست کمیته کراسترینینگ هرمزگان منصوب شد.
به گزارش صبح ساحل، هادی قاسمی به عنوان سرپرست کمیته کراسترینینگ هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی استان هرمزگان منصوب شد.
با حکم سکینه محمودی، رئیس هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی هرمزگان ، هادی قاسمی به عنوان سرپرست کمیته کراسترینینگ هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی هرمزگان منصوب شد.
در متن این حکم آمده است: با عنایت به سوابق، تجارب و شایستگیهای جنابعالی و به منظور ارتقای سطح فعالیتهای هیئت کراسترینینگ استان هرمزگان، به عنوان سرپرست کمیته کراسترینینگ هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی استان هرمزگان منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهرهگیری از دانش، تخصص و همکاری با سایر اعضای و زیر نظر رئیس هیئت، در پیشبرد ورزش آمادگی جسمانی و تندرستی در استان هرمزگان موفق و مؤید باشید.
هادی قاسمی پیش از این دبیر هیئت آمادگی جسمانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس بوده و سابقه حضور در رقابتهای ملی را نیز در کارنامه دارد. از جمله افتخارات ورزشی وی میتوان به فینیشری در دو دوره ماراتن بینالمللی کیش، یک دوره ماراتن شیراز و کسب مقام دوم مسابقات آمادگی جسمانی باشگاه نخلاب اشاره کرد.
مراسم اعطای حکم با حضور روزبه زابلی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند