رئیس مجلس با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر لزوم رسیدگی به حادثه انفجار بندر شهید رجایی، گفت: تمامی افرادی که در این حادثه قصور داشتهاند، تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.
به گزارش صبح ساحل، احمد مرادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی درباره حادثه بندر شهید رجایی، گفت: ضمن تشکر از رئیس مجلس شورای اسلامی که به موقع دستور داد کمیسیونهای مربوطه در بندر شهید رجایی حاضر شوند، مردم استان هرمزگان و ملت ایران خواستار رسیدگی دقیق به این موضوع هستند. هر کسی که در انفجار بندر شهید رجایی مقصر بوده، باید با او برخورد قانونی انجام شود.
وی ادامه داد: تعداد زیادی از هموطنان از سراسر کشور در این حادثه آسیب دیدند و برخی از عزیزان جان خود را از دست دادند. متأسفانه تعدادی از جانباختگان هنوز مفقود هستند.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بندر شهید رجایی که ۶۰ درصد از واردات و صادرات کشور در آن انجام میشود، فاقد امکانات و تجهیزات لازم عملیاتی است. از رئیس مجلس خواهش میکنم با حساسیت به موضوع رسیدگی و دستور برخورد با مقصرین را صادر کند.
مرادی همچنین خواستار قرائت گزارشی از حادثه انفجار بندر شهید رجایی در صحن علنی مجلس شد.
در ادامه، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این تذکر گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام خود بر لزوم رسیدگی جدی به حادثه انفجار بندر شهید رجایی تأکید کردند. این موضوع در جلسه سران قوا نیز مورد بحث قرار گرفت.
وی تاکید کرد: تمامی افرادی که در این حادثه قصور و تقصیر داشتهاند، حتماً تحت پیگرد قرار خواهند گرفت. همچنین خسارتها و دیهها به سرعت پیشبینی و سیاستهای جبرانی آن اجرا خواهد شد. انشاءالله این اقدامات به زودی انجام خواهد شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید