06

تیر

1405


ورزشی

14 اردیبهشت 1404 13:12 0 کامنت

باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد، کادرفنی و بازیکنان این تیم تا پایان فصل، ممنوع المصاحبه خواهند بود.

باشگاه تراکتور نوشت:

ضمن تشکر از زحمات اعضای تیم و کسب عنوان قهرمانی، با تصمیم هیأت مدیره باشگاه تراکتور، ممنوعیت مصاحبه و حضور در برنامه‌های تلویزیونی و اینترنتی برای تمامی ارکان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان در راستای حفظ تمرکز و آرامش تیم و جلوگیری از بروز حاشیه تا پایان مسابقات و برگزاری جشن قهرمانی تمدید شد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال