حوزه خلیج فارس
پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی طی تلگرافهای جداگانهای حادثه ناگوار جان باختن شماری از شهروندان کشورمان در انفجار بندر شهید رجایی را به رئیس جمهور ایران تسلیت گفتند.
به گزارش صبح ساحل، «سلمان بن عبد العزیز»، پادشاه و «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی طی تلگرافی به رئیس جمهور کشورمان، جان باختن شماری از شهروندان ایران در حادثه ناگوار انفجار بندر شهید رجایی را تسلیت گفتند.
در این پیام تسلیت آمده است: «خبر انفجار در بندر رجایی شهر بندرعباس جمهوری اسلامی ایران که متأسفانه تلفات جانی و زخمیهایی در پی داشت، دریافت کردیم. ما به جنابعالی، خانوادههای داغدار و ملت برادر جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تسلیت و تعزیت گفته و ابراز همدردی میکنیم. از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان رحمت بیکران و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی و به مجروحان، شفای سریع مسئلت داریم. همچنین از خداوند منان میخواهیم که جنابعالی و ملت ایران را از هرگونه آسیب و ناگواری مصون بدارد. به راستی که او شنوای دعا و اجابتکننده است».
در پیام تسلیت ولیعهد عربستان سعودی نیز آمده است: «با دریافت خبر انفجار در بندر رجایی شهر بندرعباس در جمهوری اسلامی ایران و تلفات ناشی از آن، به جنابعالی و تمامی خانوادههای عزادار، عمیقترین تسلیتها و صمیمانهترین همدردیهای خود را بیان میکنم. از خداوند متعال برای جان باختگان، آمرزش و برای مصدومان، شفای عاجل مسئلت دارم. بیگمان او شنوای دعا و اجابتکننده است».
گفتنی است دیروز در حادثه آتش سوزی و انفجار کانتینرها در بندر شهید رجایی، ۲۵ شهروند کشورمان جان باخته و صدها تن مصدوم شدند.
به دنبال این حادثه ناگوار، شمار زیادی از کشورها پیام همدردی و تسلیت به دولت و ملت ایران فرستادند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید