ورزشی
هفدهمین دوره لیگ برتر تپانچه بانوان با قهرمانی تیم هیأت تیراندازی هرمزگان به پایان رسید. این رقابتها که یکی از معتبرترین دورههای لیگ برتر کشور محسوب میشود، در نهایت با درخشش نمایندگان هرمزگان همراه بود و تیم هرمزگان توانست برای چهارمین بار در تاریخ این رقابتها به عنوان قهرمانی دست یابد.
به گزارش صبح ساحل، در این دوره از مسابقات که با حضور تیمهای مختلف از سراسر کشور برگزار شد، تیم هرمزگان با کسب ۲۹ امتیاز و نمایش قدرتمند در تمام مراحل، در صدر جدول قرار گرفت و قهرمان شد.
در هفته پایانی لیگ که پنجشنبه نهم اسفندماه در تهران برگزار شد، تیم هرمزگان با یک نتیجه قاطع ۱۶ بر صفر تیم پاس را شکست داد. این پیروزی در آخرین بازی لیگ به عنوان نقطه عطفی در تاریخ لیگ برتر تپانچه بانوان شناخته میشود.
اعضای تیم قهرمان هرمزگان که با تلاش و همت خود این موفقیت بزرگ را رقم زدند، عبارتند از: سامیه یاسی، هانیه رستمیان، سارا هراتی، سمیه عبدالهی، پرستش عباسلو و یسری صالحیان. سرپرستی این تیم بر عهده مریم خانبابایی بود و نرگس خاکساری سرمربیگری تیم را به عهده داشت. با همدلی و همکاری این مجموعه، تیم هرمزگان توانست به قهرمانی دست یابد.
جدول نهایی ردهبندی لیگ برتر تپانچه بانوان
1. هرمزگان – ۲۹ امتیاز (قهرمان)
2. دانشگاه آزاد سیرجان – ۲۷ امتیاز
3. هیأت اصفهان – ۲۳ امتیاز
4. هیأت کرمان – ۲۲ امتیاز
5. هیأت آذربایجان غربی – ۱۷ امتیاز
6. ثاقب – ۱۶ امتیاز
7. پاس – ۱۱ امتیاز
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک