اجتماعی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جاسک از پاکسازی خور پهنو جگین از مخازن و تجهیزات نگهداری سوخت قاچاق خبر داد.
به گزارش صبح ساحل؛ محمد جواد پارسانیا دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جاسک گفت: در پی دستورات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم برخورد با قاچاق سوخت و کمک به دولت به منظور رفع ناترازی انرژی و با توجه به تأکیدات رئیس کل دادگستری هرمزگان در این خصوص، طرح مبارزه با قاچاق سوخت در شهرستان جاسک در حال اجرا است.
وی افزود: در همین راستا با توجه به گزارشات مردمی ضمن صدور دستور قضایی، نیروهای پایگاه دریابانی جاسک موفق شدند پنج مخزن بزرگ فلزی سوخت را در خور پهنو جگین شناسایی و کشف کنند.
دادستان جاسک با اشاره به کشف ۵ مخزن بزرگ فلزی مورد استفاده جهت نگهداری سوخت قاچاق در نتیجه این عملیات تصریح کرد: ظرفیت این مخازن در مجموع دویست هزار لیتر بوده است.
پارسانیا یادآور شد: علاوه بر این تعداد سیزده مخزن پلاستیکی، یک مشک ماری و ۹ حلقه لوله و سه دستگاه موتور روبین پرقدرت برای پمپاژ سوخت نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جاسک همچنین با تأکید بر اینکه پیگیری ها جهت شناسایی متهمین در حال انجام است، خاطرنشان کرد: برخورد جدی با قاچاقچیان با همکاری مراجع انتظامی و اطلاعاتی ادامه خواهد داشت و اقدامات ضربتی به منظور توقیف تمامی اموال حاصل از قاچاق و مجازات قاچاقچیان با قدرت هر چه بیشتر پیگیری می شود.




تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند