اجتماعی
دادستان قشم با تعیین ضربالاجل یک هفتهای، گفت: مالکان تمام خانههای مسافر برای فعالیت باید اطلاعات لازم را در اداره گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ثبت و مجوزهای لازم را اخذ کنند.
امید مهدوی مجد اظهار داشت: اقامتگاههای بدون مجوز مشکلاتی را برای صنعت گردشگری شهرستان ایجاد میکند که باید ساماندهی شده و نظارت دقیقتری روی این مکانها صورت بگیرد. وی با اشاره به استقبال بسیار گردشگران به ویژه در ایام پایانی سال برای اقامت در جزیره قشم، خاطرنشان کرد: کارشناسان حوزه گردشگری قشم در تلاشند تا با طراحی یک سایت، اطلاعات دقیق واحدهای اقامتی مورد تایید را جهت بهره برداری گردشگران ثبت نمایند. دادستان شهرستان قشم تاکید کرد: تمام فعالان حوزه اسکان گردشگران در شهرستان قشم و صاحبان خانه های مسافر موظف هستند در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت اطلاعات دقیق در اداره گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و کسب مجوزهای لازم اقدام نمایند. مهدوی مجد گفت: در صورت عدم ثبت خانههای مسافر در اداره گردشگری، مطابق قانون با متخلفان برخورد و خانههای مذکور پلمب خواهند شد. وی با تاکید بر اینکه مسافران و گردشگران باید در اماکن امن از همه لحاظ اسکان یابند، گفت: ما قصد تعطیلی واحدهای غیرمجاز را نداریم، بلکه بر فعالیت این واحدها در چارچوب قوانین و اخذ مجوزهای لازم در ضربالاجل تعیین شده تاکید داریم.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک