اقتصادی
استاندار هرمزگان با همراهی اصحاب رسانه از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بازدید کرد.
به گزارش صبح ساحل، صبح امروز جمعه ۱۹ بهمن در جریان تور رسانهای بازدید از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس با حضور "محمد آشوری" استاندار هرمزگان، "احمد مرادی" نماینده هرمزگان در مجلس و مدیرعامل نفت ستاره، دو فاز از انبار مرکزی نفت ستاره خلیجفارس افتتاح شد.
مساحت مجموع فاز یک و دو ۲۰ هزار مترمکعب و فاز سوم ۳۲ هزار مترمکعب است. برای ساخت این انبارها مجموعا ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است. قطعات و تجهیزات حساس پالایشگاه در این انبارها نگهداری میشوند.
افتتاح ساختمان تردد کارکنان پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس نیز از دیگر برنامههای این بازدید بود که با حضوری استاندار هرمزگان انجام شد.
بازدید میدانی از سایر بخشهای پالایشگاه و نشست پرسش و پاسخ با خبرنگاران از دیگر برنامههای این تور رسانهای است.
در ادامه تور رسانهای بازدید از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، احکام انتصاب چهار معاونت در شرکت نفت ستاره خلیج فارس با حضور استاندار هرمزگان، مدیرعامل شرکت نفت ستاره و نماینده هرمزگان در مجلس تقدیم شد.
" وحید قانعی فر" معاون مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس؛ "هادی گلبابایی"معاون عملیات نفت ستاره؛ "مهندس پاکدل" معاون برنامهریزی و توسعه شرکت نفت ستاره خلیج فارس و "صیاد زمانی" معاون فنی و مهندسی شرکت نفت ستاره خلیج فارس احکام خود را دریافت کردند.

تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید