حوادث
به گزارش صبح ساحل، آتشسوزی در یکی از شرکتهای شهرک صنعتی هرمزگان با اقدام سریع تیمهای ایمنی و آتشنشانی مهار شد؛ این حادثه بدون تلفات جانی پایان یافت و تنها یک مصدوم جزئی به بیمارستان منتقل شد.
به گزارش صبح ساحل، یکی از شرکتهای فعال در این شهرک دچار آتشسوزی شد که خوشبختانه با اقدام بهموقع تیم آتشنشانی و رعایت استانداردهای ایمنی، این حادثه بدون تلفات جانی به پایان رسید.
اقدامات سریع تیم HSE و آتشنشانی
آقای علامهزاده، مسئول واحد ایمنی، بهداشت و محیطزیست (HSE) شهرک صنعتی هرمزگان، با اشاره به کنترل و نظارت مستمر این واحد بر شرکتها اعلام کرد:
"اگر اقدامات پیشگیرانه HSE بهصورت سالیانه انجام نمیشد، احتمال وقوع یک حادثه با تلفات سنگین وجود داشت. خوشبختانه تمامی نیروها آموزشهای لازم را دیده و آمادگی لازم برای برخورد با اینگونه حوادث را داشتند."
وی افزود: "آتشنشانی شهرک صنعتی بهسرعت در محل حاضر شده و توانست آتش را پیش از گسترش و ایجاد خسارتهای بیشتر مهار کند."
مصدومیت جزئی و انتقال به بیمارستان
در این حادثه، یک نفر به دلیل استنشاق دود دچار مصدومیت جزئی شد که بلافاصله به بیمارستان منتقل گردید. وضعیت عمومی این فرد مساعد گزارش شده است و به زودی از بیمارستان ترخیص خواهد شد.
لزوم توجه به رعایت اصول ایمنی
علامهزاده تاکید کرد که این حادثه نشاندهنده اهمیت رعایت اصول ایمنی و آمادهباش دائمی تیمهای HSE و آتشنشانی است. وی از تمامی شرکتها و صنایع مستقر در شهرک خواست تا همکاری بیشتری با واحد HSE داشته و آموزشهای ایمنی را جدی بگیرند.
تحقیقات برای شناسایی علت دقیق وقوع این آتشسوزی همچنان ادامه دارد و نتیجه آن بهزودی اعلام خواهد شد.
عکس آرشیوی است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند