سرویس بین الملل
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۵ هزار و ۳۶۱ شهید افزایش یافت.
به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با انتشار بیانیهای اعلام کرد شمار زخمیهای تجاوز ارتش اشغالگر به غزه نیز به ۱۰۷ هزار و ۸۰۳ نفر رسیده است.
در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین همچنین تاکید شده است که رژیم اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه مورد کشتار دسته جمعی شده است که در پی آن، ۲۳ فلسطینی شهید و ۳۹ تن دیگر زخمی شدند.
براساس این بیانیه، هنوز شمار زیادی از قربانیان در زیر آوار و همچنین در معابر ماندهاند و نیروهای امدادرسان نتوانستهاند به آنها دسترسی پیدا کنند.
ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی، در چهارصد و چهل و ششمین روز از تجاوز به نوار غزه به کشتار جمعی فلسطینیها در این باریکه از طریق بمباران هوایی و آتش توپخانه ادامه میدهد. این رژیم از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون مرتکب جنایات فجیعی علیه غیر نظامیان فلسطینی شده است. همزمان، با محاصره نوار غزه بر وخامت اوضاع در این باریکه افزوده است.
به گزارش ایرنا، جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در پانزدهمین ماه متوالی در حالی ادامه دارد که دیوان بینالمللی کیفری دستور بازداشت «بنیامین نتانیاهو» و «یوآو گالانت» نخست وزیر و وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی را به اتهام ارتکاب جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و استفاده از گرسنگی (گرسنگی دادن به مردم غزه) به عنوان یک سلاح صادر کرده است.
با وجود همه این جنایتها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که با گذشت ۴۴۶ روز جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند