اجتماعی
نشست علنی شورای شهر بندرعباس یکشنبه 25 آذر ماه به دلیل عدم حضور شماری از اعضا به حد نصاب نرسید و لغو شد. جلسات قبلی شورا نیز به علت حضور با تاخیر اعضای شورای شهر 30 تا 45 دقیقه دیرتر از موعد اعلام شده برگزار میشد.
در چندین مورد نیز منشی شورا با تماس و پیگیری مداوم خواستار حضور اعضا شده تا جلسات به حد نصاب برسد و دستورکارهای شورا تعیین تکلیف شود. این همان شورای ششم و یدککش عنوان شورای جوان و انقلابی است که اکنون اعضایش اموری واجبتر از حضور در پارلمان شهری دارند.
شورایی که با کولهباری از وعدهها از جمله شفافیت، فسادستیزی، خدمت به مردم پا میدان گذاشت و در مدت سه سال بیش از هرچیز جدال بر سر صندلی ریاست و حواشی آن، در اذهان عموم باقی مانده است. انتظار گرهگشایی از معضلات اساسی و چندین ساله شهربندرعباس در این شورا بعید است.
22 اسفند ماه سال جاری ثبت نام داوطلبین دوره هفتم شورای شهر انجام میشود و کمتر از هفت ماه دیگر انتخابات شوراها برگزار میگردد و به نظر میرسد اکثریت اعضای کنونی شورای شهر بندرعباس قصد دارند مجددا در انتخابات دوره هفتم شرکت کنند اما سوال این است که با چه انگیزه و هدفی میخواهند دوباره در پارلمان شهری حاضر شوند وقتی در حال حاضر نتوانستند رضایت شهروندان را جلب کنند؟ سوال دیگر اینکه از کدام عملکرد خود میخواهند دفاع کنند؟ متاسفانه به وضوح افول شان شورا را در دوره ششم شاهد بودیم و کمترین انتظار این است که در مدت باقی مانده اعضای شورای شهر در جهت حل معضلات شهری تسهیلگری کنند و با هدف و برنامه در جلسات حضور یابند.
روزنامه صبح ساحل
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است