07

تیر

1405


اقتصادی

24 مهر 1403 18:37 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، علیرضا نصیری برازنده، مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: اولین رام قطار کانتینری با ۳۸ واگن لبه کوتاه شرکت سمندریل و ۳۸کانتینر باردار ۴۰ فوت و ۳۸ کانتینرباردار ۲۰ فوت جمعا به وزن ۲۶۶۰ تن ساعت ۱۷:۲۰ روز دوشنبه ۲۳ مهر ماه بصورت قطار برنامه ای(مبداء-مقصد) از بندر شهید رجایی بندرعباس به مقصد ایستگاه خودروسازی شهرستان بم اعزام شد.

مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: با موافقت و هماهنگی های صورت گرفته شده بین طرفین مقرر گردید در صورت تکمیل ظرفیت کانتینر و تشکیل قطار، این محموله ۳ بار در هفته محمولات کانتینری از بندر شهید رجایی به مقصد ایستگاه خودروسازی بم  اعزام گردد.وی گفت: در صورت افزایش تقاضای حمل، راه آهن هرمزگان این آمادگی را دارد که تعداد رام قطار را افزایش دهد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید