ورزشی
تمام مسئولیتهای مربوط به تیم فوتبال امید به فدراسیون فوتبال سپرده شد.
به گزارش صبح ساحل، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان نشست امروز (سهشنبه) هیئت اجرایی، درباره شرایط تیم فوتبال امید گفت: دستور سوم در جلسه امروز، بحث در مورد تیم امید بود. بعد از بازیهای آسیایی هانگژو نظر اعضای هیئت اجرایی و کمیته را اعلام کردیم. با توجه به اختلافنظرها بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال، لازم است این بحث یک بار برای همیشه تمام شود. فدراسیون مکاتبه و اعلام کرد که چون تیم امید نیم قرن است کسب سهمیه نکرده، اگر امکان دارد تصمیم بگیرید اختیار آن در دست کمیته ملی المپیک یا وزارت ورزش باشد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: فدراسیون فوتبال هیچ تفاوتی با فدراسیونهای کشتی، وزنهبرداری، تکواندو و ... ندارد. ما وظیفه داریم فدراسیونها را حمایت کنیم. امروز تصمیم گرفتیم مسئولیت تیم فوتبال امید برعهده فدراسیون فوتبال باشد و این موضوع را مصوب کردیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: سیاست ما در گذشته هم همین بوده و هیچگاه دخالت نکردیم و فقط حامی بودیم. برای اینکه پرونده بسته شود، این موضوع را مصوب کردیم تا اگر ناکارآمدی در فدراسیون باشد، مشخص شود. این تصمیم در مورد فوتبال تاریخی است و بسیاری از مباحث بین دو طرف حذف میشود. فدراسیون فوتبال در نامه رسمی درخواست کرد خودشان متولی تیم امید باشند و این نامه به امضای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال رسیده بود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند