06

تیر

1405


سرویس بین الملل

28 شهریور 1403 13:16 0 کامنت

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار اعلام کرد که از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه۱۴۰۲) تاکنون ۴۱ هزار و ۲۷۲ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

به گزارش صبح ساحل، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز چهارشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۲ مورد جنایت شد که در نتیجه آن ۲۰ نفر شهید و ۵۴ نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر و شمار مجروحان به ۹۵ هزار و ۵۵۱ نفر رسید.

پس از گذشت حدود ۱۲ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

جنگ جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه دوازدهمین ماه خود را در حالی‌ سپری می‌کند که رژیم صهیونیستی و جنبش حماس با میانجیگری قطر و مصر و با حضور آمریکا از چند ماه پیش، مذاکرات غیرمستقیم و پر افت‌ و خیزی را برای دستیابی به توافق آغاز کردند اما تاکنون به علت کارشکنی تل آویو به نتیجه‌ای نرسیده است.

دیدگاه ها (0)
img
img

معاون قوه قضائیه: موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد؛ قوه قضائیه هم موافق است

حادثه دریایی در نزدیکی سواحل عمان

شرط نتانیاهو برای خروج از لبنان/ تنها پس از خلع سلاح حزب‌الله از خاک لبنان عقب‌نشینی می‌کنیم

آخرین آمار زلزله ونزوئلا؛ 900 کشته و ده‌ها هزار مفقود

فرمول جدید استخدام دولتی؛ سهم آزمون کتبی 70 درصد شد

پروازهای تهران - دبی از 10 تیرماه از سر گرفته می‌شود

بورس هفته را سبز آغاز کرد

سازمان غذا و دارو درباره شامپوهای غیرمجاز هشدار داد

استخدام ۱۰ کارگر ساده و ۲ راننده تراکتور در بندرعباس

ویژه‌برنامه‌های جام‌جهانی در صدر توجه مخاطبان

دعوت به همکاری در آزمایشگاه همکار اداره استاندارد بندرعباس

آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه

آمادگی فرودگاه‌ها برای میزبانی از مسافران و مهمانان در ایام تشییع رهبر شهید

بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا

آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سربازی مشمولان سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۵

img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال