06

تیر

1405


حوزه خلیج فارس

28 مرداد 1403 08:38 0 کامنت
خبرگزاری دولای سعودی گزارش داد؛ عربستان سعودی و مراکش روز جمعه یادداشت تفاهمی برای تقویت همکاری در زمینه سلامت امضا کردند.
فهد الجلجل، وزیر بهداشت عربستان سعودی و خالد آیت طالب، وزیر بهداشت و حفاظت اجتماعی مراکش، این توافق را در رباط امضا کردند.در این گزارش آمده است که هدف این تفاهم‌نامه؛ حمایت و توسعه خدمات بهداشتی، تبادل تخصص، پیشگیری از بیماری‌ها، سلامت دیجیتال و مدیریت بیماری‌های همه‌گیر بوده و این حوزه‌های مذکور را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
در بیانیه وزارت بهداشت مراکش آمده است که این توافق خواستار همکاری برای بهبود کیفیت مراقبت‌های بهداشتی و ایمنی بیمار و در مبارزه با بیماری‌های همه گیر از، اقدامات مربوط در تشخیص زودهنگام و کنترل آن‌ها، همچنین تحقیقات علمی در حوزه بهداشت و پزشکی است. 

روزنامه صبح ساحل

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است