06

تیر

1405


سرویس بین الملل

06 مرداد 1403 15:40 0 کامنت

وزارت بهداشت غزه از ارتکاب چهار کشتار دیگر در شبانه روز گذشته در نوار غزه به دست اشغالگران و افزایش شمار شهدا و زخمی ها خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار کشتار در این مناطق شده که در نتیجه آن پیکرهای ۴۱ شهید و نیز ۱۰۳ زخمی به بیمارستان‌های آن منتقل شدند.

به گزارش این وزارتخانه، به این ترتیب تعداد کل شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ۳۹ هزار ۲۵۸ تن و شمار زخمی‌ها به ۹۰ هزار و ۵۸۹ تن رسید.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، این وزارتخانه در ادامه نیز از تمامی نهادهای بین المللی و مسؤولان مربوطه خواست برای حفاظت از مراکز بهداشتی باقی مانده در نوار غزه، فورا وارد عمل شوند.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که تعدادی از مراکز درمانی در بنی سهیلا، جوره اللوت، عبسان و القراره تعطیل شدند و بیمارستان اتحادیه اروپا نیز با وجود نیاز شدیدی که به آن وجود دارد، دیگر قابل راه اندازی نیست.

همچنین دفاع مدنی در غزه به تلویزیون عربی گفت: اشغالگران مدرسه‌ای را هدف قرار دادند که بیش از ۴۰۰۰ آواره در دیرالبلح در مرکز نوار غزه در آن مستقر هستند.

دیدگاه ها (0)
img
img

آمادگی فرودگاه‌ها برای میزبانی از مسافران و مهمانان در ایام تشییع رهبر شهید

بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا

آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سربازی مشمولان سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۵

پیام تیم ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال

صحن علنی مجلس هفته پس از تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب برگزار می‌شود

بانک مرکزی: سود بانکی 40 درصدی صحت ندارد

چرا واریزی برخی بازنشستگان کمتر از مبلغ خالص پرداختی فیش خرداد است؟

زلزله ونزوئلا؛ چهار درس برای ساختمان‌های ایران

پیش‌بینی ورود نزدیک به 2 میلیون خودرو به تهران در روز مراسم تشییع رهبر شهید

پاسخ به یک پرسش مردمی؛ چرا سهمیه کارت سوخت چند لیتر کمتر ثبت می‌شود؟

بیانیه وزارت خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا

آبونمان ماهانه تلفن ثابت ۴۵درصد افزایش یافت

پیش‌بینی حضور ۱۸ تا ۳۵ میلیون نفر در مراسم تشییع رهبر شهید

ناپایداری جوی در خلیج فارس

مرکز آمار ایران نرخ تورم خرداد ماه را اعلام کرد

img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال