جنوب کشور
فعالیت تمامی دستگاههای اجرایی، ادارات و بانکهای سیستان و بلوچستان در روز شنبه مورخ ۶ مردادماه از ساعت ۶ صبح آغاز و رأس ساعت ۱۱ به پایان میرسد.
فعالیت تمامی دستگاههای اجرایی، ادارات و بانکهای سیستان و بلوچستان و کرمان در روز شنبه مورخ ۶ مردادماه از ساعت ۶ صبح آغاز و رأس ساعت ۱۱ به پایان میرسد.
به گزارش صبح ساحل، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، بنا بر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، با توجه به تداوم گرمای هوا و به منظور حفظ پایداری شبکه برق فعالیت تمامی دستگاههای اجرایی، ادارات و بانکهای استان به جز مراکز خدماترسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی در روز شنبه مورخ ۶ مردادماه از ساعت ۶ صبح آغاز و با ۲ ساعت تعجیل رأس ساعت ۱۱ به پایان میرسد و کاهش ساعت کاری از طریق دورکاری جبران میشود.
همچنین «علی بیگ زاده»، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان امروز پنجم مرداد ماه در این رابطه اظهار کرد: با توجه به افزایش و تداوم گرمای هوا طی روزهای آینده، ساعت کاری دستگاههای اجرایی استان کرمان تغییر کرد.
وی افزود: به منظور مدیریت مصرف انرژی و با توجه به افزایش دما، فعالیت تمام دستگاههای اجرایی و ادارات استان کرمان از فردا شنبه ۶ مرداد تا روز دوشنبه هشتم مرداد ماه، از ساعت ۶ تا ۱۱ خواهد بود.
براساس این گزارش، دستگاههای خدماترسان و کشیک، مشمول این تغییر ساعت نبوده و ارائه خدمات آنها به شهروندان همانند گذشته برقرار است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک