07

تیر

1405


سیاسی

25 تیر 1403 11:13 0 کامنت

برخی منابع خبری از بازگشایی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر می‌دهند.

 
به گزارش صبح ساحل، سفارت جمهوری ⁧آذربایجان ⁩در تهران امروز دوشنبه فعالیت‌های خود را رسما در آدرس و محل جدید (دروس) از سرگرفت.

علی علیزاده، سفیر و کارکنان دیپلماتیک این کشور نیز به ⁧ ایران ⁩ بازگشته‌اند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال