سرویس بین الملل
ارتش رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، مقامات صهیونیست به معنای واقعی در برابر حزب الله به ستوه آمده و نمیتوانند به حملات این جنبش پاسخ مناسب دهند. از این رو، تل آویو با تکیه بر دکترین ضاحیه، به دنبال ویرانی حداکثری برای تحمیل هزینه بالا به لبنان است.
به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد ۲ ساختمان در جنوب لبنان را که نیروهای حزب الله از آن به منظور حمله به ما استفاده میکردند را طی یک عملیات مورد هدف قرار دادیم.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است امروز چندین عملیات مختلف علیه اماکن حزب الله در روستاهای بلدا، کفر کیلا و البیادا در جنوب لبنان انجام داده است.
تاکنون حزب الله لبنان به ادعاهای مطرح شده از سوی مقامات صهیونیست واکنشی نشان نداده است.
از زمان آغاز جنگ غزه، جبهه شمالی سرزمینهای اشغالی به دلیل عملیاتهای پرقدرت حزب الله بار دیگر فعال شده و رژیم صهیونیستی از ترس آسیب به شهرک نشینان مجبور به تخلیه ۶۰ هزار تن از آنها از مناطق مرزی با لبنان شده است.
مقامات ارشد صهیونیست مدعی هستند با پایان عملیات در غزه طی هفتههای آتی، تل آویو در نظر دارد نیروهای خود را به جبهه شمالی منتقل کرده و عملیات زمینی علیه حزب الله را آغاز کند؛ موضوعی که با توجه به توان نظامی حزب الله و ادامه یافتن جنگ غزه امکان وقوع آن بسیار کم است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است